Saturday, November 12, 2005

可樂好

你唔好話唔信邪,昨夜一罐一飲而盡,今日由頭至腳一丁點痛都沒有。可樂係好野。沒錯今早是吃了一顆止痛藥,但我相信藥力沒可能這樣持久,所以功勞還是歸於可樂。

其實聽到那個假設之時,我心裡頭覺得很釋懷,因為終於可能找得到原因。所以你問我怕不怕,我倒是一點也不怕。就算想得再遠,我怕的都只是要剪掉所有頭髮。我不怕,所以沒一個你們需要為我怕,或比我怕。況且,也只是其中一個可能性。

相反,若不是這一個,我會更煩。找不出原委的事,像結尾收得不俐落的感情,最是纏人。方向有了,事就容易辦得多。搞得好就搞,搞不好也沒怨言,對不?


0黎,唔飲可樂0既話,我請你食個蘋果

(因為我唔鍾意食哩隻...粉0既...)


No comments: