Tuesday, September 30, 2008

殺人放火金腰帶 修橋補路冇屍骸

Source:
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080930&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=11664546

Edison 出 山 繼 續 玩 自 拍

因淫照事件而避走美國的陳冠希(Edison),最近高調登上本地一本潮流雜誌封面,宣傳其創作單位CLOT的最新時裝產品,看來Edison已正式出山。據悉相片由他在美國親自操刀,並揀選雙手合十的甫士作封面照,謂要以新產品宣揚互愛精神。

Edison又親自撰寫內文,不過他仍然筆鋒偏激,稱要「戰勝霸權的壓迫,以及他們對法律、裁判及傳媒的操控」,又指「要為下一代注入希望,帶領他們進入公義及平等的未來」 。

Son Edison 又親自撰寫內文,不過他仍然筆鋒偏激,稱要「戰勝霸權的壓迫,以及他們對法律、裁判及傳媒的操控」,又指「要為下一代注入希望,帶領他們進入公義及平等的未來」 。

Son 公義? fuck you, what is 公義 sin?

malayer 佢呢D呢,喱埋揭下書就出黎傳道架喇,原諒佢喇。「 戰 勝 霸 權 的 壓 迫 , 以 及 他 們 對 法 律 、 裁 判 及 傳 媒 的 操 控 」

malayer 睇到,我真係笑架..><

malayer 我反而唔明點解東touch真係咁義無反顧.....

springrollist 世事都給他看透

malayer 無論經過咩事,都可以繼續無咩醒覺,呢d 先係真功夫。

sheungyee 解左哂霸權又。

sheungyee 錯哂。

axewong 他是性戰組織領袖

Son 用性戰勝霸權的壓迫, 解放全世界女藝人

malayer 佢覺得霸權係傳媒呀~黎智英呀~

No comments: