Sunday, September 28, 2008

本月食事

緻好茶館
星期五晚,金鍾開會完畢,抽起條筋要食西餐。八點幾九點,過Press Room搏一搏,要等二十分鐘,咁算囉。行過去Al Dente,門口排到非法集會咁樣,ok fine,走囉。本諗住返星街再食一次果間沒名字的日式燒,但實在太餓,行落泥街求其有位就入。緻好好多位。又唔係唔好食又唔係貴,唔知點解會咁多位。食過午餐,家常菜,勝在材料靚,home made菜肉雲吞都好味。叫左菜肉雲吞、煎銀雪魚、雲耳炒蜜豆及蛋白薑粒炒飯。唯獨係蛋白薑粒炒飯差D,唔會再叫。哩間野唔靚裝修的,不過靜靜地又唔係坐得唔舒服,可以再去。

Cafe O
星期六晚,十二點幾嘅中環,二十世紀少年完畢,唔想食茶餐聽或魚旦粉之類。上左車先呻笨點解唔行去flying pan。行過駱克道,有kabab有thai,都是唔想食的。盧押道cafe O囉咁。收一點,有pasta, pizza同 all day breakfast。叫左個pizza同一份sandwich。個mushroom pizza出奇好食。夜媽媽有靚pizza食,可以再去。

Press Room
話去好耐,順便過classified買個honey tasting pack。卒之星期日去食左個brunch。先叫左egg royale同black truffle fettucine。前者係其實係egg benedict加smoke salmon加包,哩D穩陣,個味唔會好錯,turn out係穩陣地好食囉。後者未食齋聞都香到死,食落當然好好味。不過brunch份量偏細,食完要再叫。後來叫多左Tarte à l’Orange同waffles,兩個都以後唔洗左叫。早知要Crème Caramel。我後面坐左一檯三個女人。所謂三個女人一個墟,而當三個女人都係講國語的時後,就更加令人難堪。吱喳到我都無心機繼續坐,食完就埋單走。一路行落中環,H&M, Comme, eYe, Hoods, MMM, 基本上一個崩都無跌(响nike買左件sweater唔計),非常好。點知落到188就買左崖の上のポニョ手稿......

金城茶餐廳
筲箕灣東大街爆好食茶餐廳,係我的同事帶我去的。炒粉麵飯好好鑊氣,首推斑腩炒河、摩囉雞飯同焗豬扒飯。勁大碟的,各位小心叫。

D17
well... 係因為有人生日先會去。係上樓的,食西式海鮮的。野係幾好食,但本人覺得熟嘅好過生的。但我都好俾面食左兩隻生蠔。我本來係唔食生蠔的。又OK喎。除左一般的cocktail sauce,佢仲有個話係自己研發嘅thai sauce,有香茅味的,幾好味。生嘅有深海龍蝦同蝦,佢地話深海龍蝦好喎。熟嘅有聖子、大蜆,兩個都好好味。仲有個溫泉蛋都good。俾佢吹漲的有shooter式mushroom soup。一小cup shooter咁嘅size,cappuccino d泡咁嘅texture,但又真係mushroom soup咁嘅味。問果度D人,話係特登㗎喎,係份子料理嘅方法處理過(我即刻諗起紅豆壽司),將個湯打碎成泡,無咁膩喎..... 甜品佢地仲有鵝肝朱古力,周小姐唔小心食左一粒,個樣立即變晒。真係九唔搭八之最。令外又叫左好立克雪糕加honey comb。唔係好甜又好香麥味,個honey comb其實係D類似叮叮糖嘅野,總之無老點你係好食。

埋單幾貴﹐加上間野唔係特別靚﹐所以冇乜特別事應該唔會再去。



仲有間喺星街頭嘅沒名字的日式燒,好味到.... 尤其個燒魚頭!但我响openrice揾佢唔到。而家睇緊蔡瀾,佢連許留山都講呀救命。



No comments: