Wednesday, December 07, 2005

癲左

sorry, 我知我整癲左好多人
包括我自己...

未com晒effect有17個layer,我估render之時個 harddisk熱0既程度絕對可以要0黎煲一煲老火湯然後再打邊爐。總算報左仇,想當年鬼拍後尾枕,自己final year project明明係drama又要加卡拉OK碌對白effect,卒之alpha layer track matt alpha matt七個layer廿五秒鬆d令我三日訓得兩個鐘。今次十七個layer我平均每日都訓到四個鐘,其實因為有幾隻手幫我頂左d,最多我請返你地飲汽水。

iPod叉緊電NDS叉緊電電話叉緊電PSP叉緊電
可唔可以叉埋我

No comments: