Wednesday, March 01, 2006

here comes the rainbow I

here comes the rainbow 1,又叫"地上的彩虹1:雙同人間",由七條短片組成,是藍空間的project。曾於舊年香港Gay and Lesbian Film Festival作首映,亦是今個月9-27號,在百老匯電影中心舉行的Forbidden Lovers 的其中一部片 。朋友說暫時銷情不好,著幫忙宣傳一下。

我心諗,梗係喇。

同志片老早已是一個stereotype,要come out要loud,要與異性戀不同。這是真相嗎?老實,香港的製作,我從未看過一套像樣的關於同性愛情的片,長片短片也沒有。近期有李安的<斷背山>,未看,唔知。印象中,真的將同性愛情拍得好,拍得不是要與異性戀不同的就只有關錦鵬的<藍宇>,但仍始終覺得胡軍全裸那幕有點夾硬。<蝴蝶>就更不要提喇...連同性戀與雙性戀都搞錯左...

雖然我有份參與here comes the rainbow 1,但個人覺得這個project仍未脫離同志片的stereotype。不是拍得嘩眾取寵,就是唔知想點咁。於是,上一次討論會,觀眾的問題離不開兩個女仔係咁做(愛)架咩?其實你(導演們)點睇同性戀?之類的...唔知點解當日無人點名問我。

可事後producer同我講返,早一場的放映後,有個同志中堅老前輩點名追問,點解我有說話唔用自己個口講(我拍紀錄,拍一位朋友講愛情關係),問我到底係唔係(同性戀),係的話更加要自己講返。

迷離。

唔洗拍其他野喇,有導演有野要講咪自己走去個鏡頭前講飽算喇,係咁哩個世界唔洗打仗啦老細!我係的話,請問洗唔洗登報表述哩?下下都要人知自己與別不同?! sorry我無哩個需要。我覺得愛一個男人同愛一個女人,本質上係唔應該有分別。你自己越覺得有分別,人家就更覺得有分別。成日講平等,連自己都覺得有分別,個等點平呀?搞惦個對性自己個取向0既優越感/自卑感先喇好嘛...

好彩我出0個場佢唔0係度,如果唔係又要開片。

Forbidden Lovers 所有戲我買飛有折,有興趣睇的朋友可以找我。

No comments: