Saturday, April 23, 2005

hompionalization

期待已久,今晚一堂詹瑞文的PIP,未算驚喜,但不能否認實在笑死。粒幾鐘一班陌生人(全班十幾友只有兩係識得0既)無啦啦走埋一齊玩麥當當生日會先會玩的“先生話”,如果唔係詹瑞文扮Dino或者生日會我真係睬你都0徙氣。雖然我覺得將個遊戲同spontaneity扯埋一齊講有D勉強(係想引你D最真實的反應出0黎喎,act and react 0個種spontaneity),但我倒同意 EYF (Enjoy Your Failure)的想法。這可是老生常談,不用多講,跟 truth is a process but not a result 一樣。

Spontaneous, dictionary.com 解說為'Arising from a natural inclination or impulse and not from external incitement or constraint.'可以生活得Spontaneous當然開心,也不用多講。中小學可能未有這個concept,大學給我的一部份training 都是關於spontaneity:automatic writing, time and space editing....(可恨的是另外一部份的是絕對地關於logic,多精神分裂的一系)但spontaneousness是否真的可以令你生活過得好,我懷疑。一個負責任的人,在某一些時間要spontaneous係好奢侈的。那應該要spontaneousness定係be responsible,好難取捨。別跟我說要取中庸之道。我做野無中間的。講真,中庸左之後,0個樣野已經係 neither spontaneousness nor responsible. 我個心係spontaneity 0個派,但係我個頭絕對地係負責任0個系。這種斷層可以令人慘過死。希望時間可以解決問題。

哭到自己也臉紅 立即撲向你懷中

這幾天只不停重播夕陽無限好,好彩冇走漏眼。藍奕邦亦是我 favorite,新歌唔算好出,但係...我覺得好囉。咁夠Spontaneous未?吹我唔漲哩...

spontaneous/spontaneity/spontaneousness, 遲D可唔可以有 hompian/hompistic/hompism 同 hompionalization?!


No comments: