Monday, August 04, 2008

真人真事

是咁的,是日放榜,中學老師(教geog的)朋友msn告知母校本年首日竟然收生不足,即是話本年成績其差。我問年年都話差,到低有幾差,老師話她們:
一.不知到香港在北半球

二.唔知乜係penguin,但會寫Pingu(在答題紙上)

Penguin _______________________Pingu


令我諗起年前她已經跟我說過,她出考題,問點解日本會有強烈地震。有學生答:因為日本細,所以震一震就好震。又令我再諗起,當年隔黎班有human bio同學,在考試的答題簿上,以"please refer to text book page 172"作為essay題的答案。

2 comments:

Anonymous said...

我笑了><.

北半球這答案連出來找工作的人都不曉,我公司要請researcher,考卷也有這個題目。
另一條問本年度本地甲組足球有多少隊伍,我想你如何老作都要是一個大少少的數目掛?有人答:一對。打Winning呀?自己一隊對電腦?!!?

喂,當年邊個咁串,寫please refer to textbook?

Son Lee said...

笑...我本來都想,但想一想之後就笑唔出。anyway.

串... 當年無邊個唔串(最唔串應該係我),寫這個的是臭頭,我估你唔知係邊個。