Tuesday, October 04, 2005

MV

一朝早開例會,理所當然地眼訓,唯有靠件奶油多頂一頂住。忽然音樂小組講起方大同,兼播起春風吹,成個醒晒。

第一次聽方大同係電台播南音,本以為陶吉吉出新歌,啊...原來係新人。第一次聽確係似陶吉吉,但真係有所謂嘛?唱D野都唔同...再者,如果多數唱歌0既人都有陶吉吉0既質素,其實都唔錯下嘛?!

anyway...... 我最maang係...唱片公司唔係唔做佢,但係唔係靚仔,當然難做D啦。但若要做,就落多三分力丫。我今朝第一次睇春風吹個MV,嚇死我。

同事話哩個後生仔心地好兼talented,前者我唔知,後者大家有眼睇。但係我想話,不如俾我幫佢拍過個MV先,我有六卷超八0係袋。

阿malayer,見字不如都諗諗佢...個MV真係...

No comments: