Tuesday, October 05, 2010

港鐵新廣告真心仆街

或許該寫更多,但我行文從未如流水,對某些議題的表述有著沉重無力感,只能東湊西拼,扒一些別人的,貼一些自己零碎的,硬來合成一篇。只希望有多一兩個人留意(實在,會讀這裡的人不多),不一定要讚同我的立場,但起碼大家得個明白。在一個(自稱)成熟文明的社會,事情該是會越辯越明。

用(好虛偽的)謙遜將發展是硬道理合理化,我個人唔係好接受看著那個被擋著的大排檔,,讓我想起菜園村、大角咀的唐樓、八達通賣出香港接近三分一人的個人資料、地鐵上蓋的豪宅...真心唔好意思?愚民得有點過火了...或許這個四兩撥千斤的concept本來是非常出色,但用在這個context,我只能嘆氣。我也許不夠mass,又或過份sensitive(或憤青),但又有可能做的人社會觸覺比較弱一點,和對所謂發展沒太多立場。我不奢望話語權會有稍為平等的一天,可亦對某些一面倒感到失望。
-我在Facebook的留言

呢d係認小錯而避大過!
問題唔係阻住人一時咁小。
有d人家園被毀,有冇足夠補償比返人?
有d人一生生意心血盡失,點比返另一盤生意佢?
仲有d屏風樓,附近居民損失又點計?
如果要發展就有犧牲,點解每次都係最弱勢的人?
高登巴打

累到你朝朝迫車畀人摸,唔好意思; 靜靜雞加咗你價,唔好意思; 起晒一排一排屏風樓,唔好意思; 掘爛晒啲路成年整唔番,唔好意思; 夾埋百達通出賣你啲私隱唔認帳,唔好意思; 鑽爛成個大角咀擺明唔賠錢畀你,唔好意思; 搞到你屋企田生都唔收,唔好意思; 大角咀嘅小明,聽冚家剷啦,係咁ga喇,唔好意思....
「唔好意思」--肉麻當有趣,刁娜媽,港鐵都算好意思 on YouTube


2 comments:

Anonymous said...

地鐵洗腦廣告

Son Lee said...

也許, 其實, 施與受的關係, 都是相向
只望民智不要開得太晚