Saturday, October 16, 2010

白已告,十分需要討論

(對唔住,我懶,plurk那邊打了字就費事再砌文了。口語唔通順唔整齊,請見諒)

十分佩服,日本人可以用佢代表參賽奧斯卡。同old boys一類片唔同,告白是關於社會,而完全無出路的。困獸至極點,好危險。制作呀演員呀剪呀導呀係點呀其實唔係重點 (對我黎講),佢潛台詞係我最困擾的事。我唔係想去judge。我淨係想知。so i guess i need to try to know the writer a bit more...可能係因為,個人認為唔係所有野都可以變作entertainment去被消費,that's why馮小剛的唐山大地震被吊爆鳥

等我回回氣先,am trying to search about the writer now...

search 湊佳苗,只搵到告白,無佢個人資料。ok go back to the issue。作為觀眾,睇得好緊張,覺得好緊湊,舖排方面當然係記一功。但其實重點係個議題,如果想講果句說話係無內容,舖極都係無用的。好喇,個議題係乜哩。家庭關係:重點係母子,三個呀媽出問題,攪到D細ge都出事。過份溺愛出事,唔理又出事,從正常程序教唔好而用另類教法又出事。法制問題: 日本法制已經不斷多方面被人評論,唔需要多講鳥。童黨問題:哩個嚴重D,首先大唔好所以細又癲,癲到失控,就0向佢地連自己都唔知自己失控時,大人反而利用佢地D失控。三樣野都非常明顯,唔需要話特別研究先睇得出,亦都講得非常到point。不過整件事都係無出路的0向個故事入面。總之就要死。生不如死果隻。

作為故仔當然drama非常。但我知道果d所有野,0向現實世界雖然或者未曾(或已經)以故仔入面的情節發生,不過故仔描述背後果種心態/意識,其實是存在的,而且並不算小眾。唔知係我問題定係咩,哩d社會問題,當故仔聽當成娛樂去消費,我好擔心。所以我覺得討論十分重要。

我唔係話吊你老未寫個故仔咁賺錢好仆街。唔係咁意思。而係我傾向相信佢想人關注問題。其實無人俾到答案果d問題的。但而家個世界衰乜野?咪就係衰在人唔夠自覺。

近日有個例子,我個人好深感受的。是凸首施政報告。一系列乜乜柒柒調控樓市措施,其實只係幫人上車,並唔係舒緩樓市。幫人上車,係幫你上車,但唔一定係架0岩 ge 車。ok。 說到底,又係刺激需求。吊你,而家香港d樓,咪就係(非正常的)需求過盛,所以泡沫loh。你仲毒人買樓?好啦,但香港主流媒體做左d乜?佢地走去訪問八十後,問佢地會唔會去apply置安心。得到答案係,好驚囉,一個月搵一萬多d,你幫我儲到首期之後其實要供樓都係好擔心。又或者覺得用市價去買樓係幫唔到佢地。又或者覺得2014先有一千個單位有鬼用咩咁。然後我見到fb有一jar唔知幾多十後,status狂炸狂吊。話八十後你知唔知要安居樂業係要付出ga?話八十後我幫你出首期再幫你供埋好唔好?點哩,其實,唔係有人唔想付出,只係點付都unable to pay the bill 0者。一jar唔知幾多十後,聽左主流媒體果種論述,就去吊八十後,而完全唔記得左,事件始末係點。哩d,我就count係唔自覺。而就係哩d唔自覺,搞到社會好鬼反智。

ok we go back to 告白

係啦,告白提出晒d問題,但無方法解決(係好正常的都話無人可以解決到ga lok,而我亦唔需要見到故仔大團完先開針)。但作為觀眾,係咪都當故仔睇完就算哩?我唔係話道德撚,只係想提出多一個面去處理哩套戲。(但我知到的,我唔講你可能都已經諗到同樣的野,唔係話我講出黎做opinion leader)因為習慣了將大問題變成純娛樂去consume,人就好易變成唔自覺,咁就...唔好鳥...

- 完 -

(後續)
人:but 自覺又如何呢 世界一路運行緊 只係會將大家推到末路 so 自覺成份是有的 but just 逃避

我:自覺又如何呢 < 咁哩個就去到個人價值觀問題鳥,是你自己的選擇。but i doubt, if you can really escape. which i dun believe anyone will be able to escape. 自覺係一步,行第二三四步要自己好用力。but if no one take the step 1, there won't be step 234. when no step 234 happen, means the world remain unchanged. when the world remain unchanged and the bad things happen on you, then you dun cry and moan loh. that's all and that's it.

No comments: