Tuesday, October 28, 2008

最怕你唔貪

嗯... 海嘯嘛﹐怕嗎。浪推過來怕站不穩﹐水退過去又驚露了底。我都怕﹐怕原澗再沒鵝肝飯﹐怕zoe的1459賣光﹐怕沒雜誌好讀﹐怕沒戲好睇﹐怕沒菸抽﹐怕自己很假。我不怕你覺得我假﹐但我介意自己變得虛假。菸還再抽﹐<親密>中林嘉欣獨白一場很好看﹐家裡頭仍有一本Brutus跟Commercial Photo未拆封。剛才又吃了一碗源澗鵝肝飯﹐和zoe的1459、earl grey cream brulee及double decker。怕悶怕 支力 怕飽怕餓﹐就是不怕大浪。


double decker from zoe

2 comments:

DoA said...

看來我們的活動範圍有點近,不過呢,我幫襯新英記多D,久不久都會去下Brunch Club。我覺得係時候再慳D,食翠苑叉飯算。

Son Lee said...

我係港島人,就算九龍有錢執都唔一定考慮過海...

Brunch Club都係中環好食D, 但都無以前咁好食鳥。