Sunday, October 12, 2008

點解呀

一.
繼face detection之後﹐平民DC再推motion detection。點解呀。點解要讓一切都彷彿在計算之內。算得到的嗎。有需要算嗎。請問幾時有motive detection或者emotion detection。

二.
渣打下月中再與雷曼苦主會面
一批購買雷曼相關股票掛勾票據的市民,今早到觀塘渣打銀行辦公室,與銀行代表會面……渣打亦將研究成立獨立投訴小組,調查今次事件。但有客戶就認為,會議沒有實質內容,又認為銀行方面始終未能解釋所出售產品的詳情,要求銀行退回全部本金。

"銀行方面始終未能解釋所出售產品的詳情"。點解呀。賣果個到唔知自己賣緊乜。Sales之流你就話當佢傀儡﹐那銀行management呢?做金融的不都是精英嘛﹐該是好醒的對不。算到盡就是最聰明?點解呀。唔係囉。埋單你就知。

三.
晚上看著亞視(點解呀﹐點解會睇亞視)時事追擊﹐講四川。化工廠建在地震帶好危險﹐有人上報冇人理。化工廠震毀後洩出有毒物﹐環境被污染﹐有人因毒物致死﹐但冇人報導。有人上書﹐卻被軟禁。然後化工廠現繼續開工。點解呀。

四.
今日見到有銀色50th anniversary lego brick都無買到。我唔知點解。但或者都唔需要知lu... 仲見到呢個。Taj Mahal, total 5922 pieces in box. 好想要﹐但唔ship 香港。香港水貨order要貴30%... 點解呀。


2 comments:

Anonymous said...

emotion detection肯定是下一步會發生的事,motive detection我就好鐘意,到時太多自拍的,只拍自己七三面的,動機一目了然了~~yohooo!

Son Lee said...

仲要將個motive record 0向 meta data度,當事人無得唔認