Friday, March 30, 2007

漫你個頭

寫開又寫,講開浪漫,到低什麼是浪漫?
那天在上海某CAFE,席間教父(不是PM)提出憂鬱抑鬱也是浪漫一種。眾人側目,潛台詞是「好心咪咁Old School」。當然,作為非Artist/Designer(係,我係文員,請咪再以為我識畫野),我的潛台詞與Mass無異,兼多加了一句「抑鬱?!你試過先講喇」。

然後我想,此話亦不無道理。浪漫分兩種,一種是從第三者角度看過去覺得好浪漫,另一種是局中人自覺好浪漫。

前者,針唔gut到肉唔知痛,將任何情緒放到最大就最令人動容,理你死人lum樓,越能在現實中偏離現實就越好。好浪漫,總之唔好搞到我就好浪漫。但當你在局中,死人lum樓一丁點都不浪漫。好慢就有可能,因為難過的時間過特別慢。

後者,因人而異,很難拿得準。你覺得洗四千去跟她去Four Seasons吃一餐好浪漫,我覺得洗四千其中三千五是食Service算是宇宙級笨。我自己serve她好過,因為我知我的service可以值多過三千五。不過,要是你真心覺得洗四千好浪漫,我都吹你唔漲。她生日我買張給三歲小朋友的生日咭你也可能覺得超低能勁搞笑,但我也有權覺得把她當成三歲的來照顧很浪漫。同時,你都吹我唔漲。一比一,打和。

作為一個非常入世的非Artist,當我想開一個新故事,就當然要作出非常入世的計算。要你讀到覺得gut痛你卻又其實唔關你事,要完全偏離現實但又很真實,要你讀到覺得浪漫又吹漲為止。所以我選前者。不是少女小說。少女小說沒有計算過的,只是染頭髮染六個小時太悶而寫出來的,所以算是非常 Artistic的一個piece。新的一個,未開,就開,準備開。要先計清楚,否則就像少女小說般,寫寫下唔知自己寫乜,但你地又好似好知我寫乜咁。 Anyway,新的一個會開,就開,準備開。寫到全世界都唔開心就最好。我要寫一個無死人無lum樓但又慘過死人lum樓的。



妖,講乜丫講,我識算得咁盡,我做左artis唔係做文員Lu。不過我見王貽興都叫做得,點解我唔得。講真我覺得你地都得,肯寫就得。

同埋我話寫之嘛,無話post出0黎。

No comments: