Monday, January 28, 2008

邏輯筆記 I

平凡跟庸碌是兩回事,雖然說好多人似乎都將兩者混亂了。
而天才與白痴卻,可能,是同一種東西。
所以當人在心裡面自覺自己很天才,
到底實在是白痴。
那要是這自覺自己很天才是從口裡面說出來的,
那就當然更白痴了。
但當人自覺自己很白痴的時候,那是不是很天才呢?
白痴...其實還是白痴,
只是自覺自己很白痴比自覺自己很天才白痴得少一點。
喂,咁天才在哪。定其實係冇。 







後續
okok,我知我知,你睇完又會開始 challenge我什麼是平凡什麼是庸碌。平凡,是要先認知,然後知足。庸碌,是人有我又要有。咁你又問,我認知自己人有我又要有,人有我有我就夠,咁咪係平凡又庸碌,一回事丫唔係兩回事。Sorry,庸碌,冇知足的,因為你的需要由他人主導。今日人用LV,你要LV。那明天可能有人用Chloe咁點呢?後日仲可能有Hermes?BV?Mulberry?ANYA HINDMARCH?Balenciaga?Marni?Marc Jacobs?Stella McCartney?Jimmy Choo?Miu Miu?YSL?咁點呢?人地生仔你又生仔?人地養貓你又養貓?人地學琴你又學琴?人地係天才你又要做天才?咁無止境囉係。作為一個世人,庸碌係難免,但睇下比例有幾多囉。所以我都要成日提自己,碌得少D。

No comments: