Tuesday, January 05, 2010

舊聞:埋黎睇埋黎揀HappySocks

聖誕前經過中環連卡彿,Pattern怪如我眼見滿枱七彩蝦條Happy Socks,開心得不得了。未及趨前揀款,已經拿銀包準備付錢。大中細size齊備,$250 for 3。可全是pre-pack的三對包裝,揀啊揀,翻來覆去,也找不到一pack三對都想要的。卒之,將人家滿枱花襪翻得七零八落,然後,走人。回到家,不忿氣,上網找。蝦蝦蝦,有喎。雖然價錢平不了多少,但勝在任睇任揀,款式比連卡彿多,兼且買一對都得。




老老實實,本人少著襪,但靚得咁緊要,好難抗拒。想人見到而又想低調,唯有捲起少少褲腳,或,一坐低就蹺腳,等條褲自然束起。

美金$10一對,用歐羅則要€7.00,計起來差不得幾多。最重要的是,買四對就Free Shipping。送禮自用皆宜,所以,我買左,好多。

揀寶襪:http://happysocks.com

No comments: