Friday, January 09, 2009

Replurk

北原多波子
過了左一排喇,大家平心靜氣再睇下。難得好值得大家思考0既高登題
http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?message=1533849

北原多波子
香港好似無乜邊個傳樂機構敢用民個樣角度去分析明愛事件

北原多波子
傳媒機構.....

北原多波子
好似而家香港...甚至世界上都無乜傳媒會企中間位去分析lu

北原多波子
全大部份都只會附和以及挾持民氣,

北原多波子
本地有明愛事件,國際上有以巴戰爭

北原多波子
首先要去分析計清楚係黑白位忠奸人,唔係事情基本

蒼井細說
media and audience 係雞同雞蛋ge關係

北原多波子
計岩大眾買邊個角度就落力做

北原多波子
我都認同雞同雞蛋論。

蒼井細說
the society is so sick

蒼井細說
可能生活比較安定, 開始無野occupy到佢地

北原多波子
做左一排人,睇左不少報章雜誌,當然明白現在傳媒只係商業機構

北原多波子
成日話傳媒監管政府

蒼井細說
所以需要create spectacle黎填滿生活

北原多波子
咁咩監管傳媒?

蒼井細說
可惜係

蒼井細說
佢地只需要drama

北原多波子
如果話大眾以市場力量監管傳媒

北原多波子
咁邊個監管大眾

蒼井細說
到真正需要處理ge人事

蒼井細說
根本無人會理

蒼井細說
因為其實係無能力去面對

蒼井細說
create 出黎 ge spectacle可以任你扭曲

蒼井細說
而閱讀真實ge慘人慘事其實係需要有quality才可以去承受

北原多波子
可能傳媒下流問題只係一個側面去勾畫出一個社會0既財富同精神面貌盛極而衰

北原多波子
又如果現代社會係建基於民主,如果人民質素下降,咁個社會會點發展

蒼井細說
同封建無分別

北原多波子
我好認同民主係現有最佳0既社會遊戲規則

蒼井細說
都係私心同貪念rules

北原多波子
最後似乎都係咁...

蒼井細說
我又覺得唔單只係民主唔民主問題

蒼井細說
係資本制度去都極化的問題

蒼井細說
everything ruled by $

蒼井細說
what can you expected then...

北原多波子
但係共產主義亦過於理想化

北原多波子
究竟有無中間位

蒼井細說
even education is sth work for capitalist

蒼井細說
yes, no system is good when it goes to the extreme

蒼井細說
中間位控制在人心

蒼井細說
不在制度本身

蒼井細說
哩個plurk會唔會太知性

北原多波子
控制人心方法只有一個...宗教

蒼井細說
back to the history loh

蒼井細說
宗教 is just another execution. in the old days religion is a tool to balance the economy too

北原多波子
結論:要廄地球唯有我自己開個教派由我做教主,大家只有聽我0既教旨,到時萬民人心歸一,咁就掂晒

北原多波子
救地球 I MEAN

蒼井細說
如果你唔會坤d信徒錢去買相機的話

蒼井細說
please go ahead

蒼井細說
教育係緊要

蒼井細說
唔係要教你knowledge

北原多波子
我會,大家一齊窮,全地球一齊財散人安樂

蒼井細說
係要從學習教你自覺同自知

蒼井細說
人人有多d自覺同自知世界會好d掛我估

北原多波子
可能係我突然諗灰左,其實無完美世界,只有比較好同比較差

北原多波子
宏觀地睇,我地而家0既社會,比以前好好多

北原多波子
應該係我地有生之年都仲係上升軌

北原多波子
但係話說回來,見到而家好多野都仲係好眼火爆

北原多波子
就例如... 香港好似無乜邊個傳媒機構敢用民個樣角度去分析明愛事件...

北原多波子
好似而家香港...甚至世界上都無乜傳媒會企中間位去分析lu(成個TOPIC再由頭LOOP過)

北原多波子
細仔你呢個時候應該話..."media and audience 係雞同雞蛋ge關係"

imfla ming_
屌你俾心機攪好個DRYDRYMAN.COM先啦

北原多波子
你老X我而家玩到用社會議題去呃PLURK咁大支野,你唔好阻我發達

蒼井細說
media and audience 係雞同雞蛋ge關係

imfla ming_
一早睇穿左您喇仆_!!!

蒼井細說
宏觀地睇,我地而家0既社會,比以前好好多 < 物質上係, 其他方面好難講

北原多波子
我信"長期"物質上係富足可以令大部份人變得更會為其他人著想/有同理心

北原多波子
短期只會變暴發EG 大陸

蒼井細說
我信"長期"物質上係富足可以令大部份人變得更會為其他人著想/有同理心< 但歷史好似無哩個例子

北原多波子
最接近有北歐?

北原多波子
我覺得我地,美國同日本都只係去到中期

蒼井細說
宏觀黎睇, 北歐都只係自己或條線界開自己, 費事同你班L樣0徙氣

蒼井細說


北原多波子
我地去到一個會為自己群體著想,但係對自我群體以外仍然會自大自卑

北原多波子
或者咁講, 排外

北原多波子
我都唔係話一條線分得清黑白,只係最接近jei

蒼井細說
我信人係善底ge

蒼井細說
只係有野未overcome到者

蒼井細說
所謂golbalization, 其實令到個情況更差

北原多波子
overcome 買相機0既慾望?

蒼井細說
因為經濟接軌但人性未

蒼井細說
你未overcome到0者

蒼井細說
我overcame左啦

北原多波子
人類文明入面有無出現過呢種"烏托邦"社會呢

蒼井細說
出現左佢就唔在係烏托邦....

蒼井細說
烏托邦係d唔會出現ge野

北原多波子
我覺得係會出現/出現過,但好快消失0既野

北原多波子
因為只係局部地區性烏托邦都無勼乜用

北原多波子
就算來日人類文明去到呢一日,都可能有外星人黎破壞

北原多波子
呢一點咁雲海0既分析我唔係攪緊gag

澤尻羊
sorry it is a good post but since u guys keep updating i cant read it all

北原多波子
因為無論幾聰明0既人,我地都只係滄海一粒粟,唔可能分析到100/1000/10000年時間入面,事情發生0既可能性

蒼井細說


蒼井細說
吹到去無我果一個level啦woh

蒼井細說
無我(梵文;Anātman/Nirātman,巴利語:Anattan),佛教三法印之一。指一切法皆由因緣而生,不斷生滅變化,故沒有恆常不變的自性。

北原多波子
呢鑊真係,由吹水到吹浪再進代到吹銀河

蒼井細說
催命呀我其實發緊燒

澤尻羊
吹銀河 + 10000

蒼井細說
你覺得地球仲會存在多幾耐

北原多波子
其實佛學有無講及點樣處理面對無常呢個問題

北原多波子
耐過人類文明

蒼井細說
空囉

蒼井細說
从所否定的对象来说,空可分“我空”、“法空”两种。我空,即认为一切有情都是由各个组成元素聚合而成,不断流转生灭,因此不存在常一主宰的主体——我,这是小乘佛教的观点

澤尻羊
本來無一物

蒼井細說
法空,则认为一切事物都依赖于一定的因缘或条件才能存在,本身没有任何质的规定性,但法空并非虚无,它是一种不可描述的实在,称为“妙有”,这主要是大乘中观派阐明的观点。

北原多波子
我都明無貪無嗔無悲炰喜一定可以超脫無常,但咁做人好無人性

澤尻羊
要做到見山是山,見山不是山,見山仍是山的境界

北原多波子
我見到徐子珊

蒼井細說
無並非推翻,而是超越

蒼井細說
我見到周海灘

澤尻羊
我見到斷背山

北原多波子
超越過後咪一樣有另一d野

澤尻羊
所以咪要見山仍是山

北原多波子
好似我之前好想買contax g1,吒足之說服自己又買多部135機無乜謂。超越左之後而家就想買120機喇...悄情況仲仆街

蒼井細說
舍利子,是諸法空相,不生不滅,不垢不淨,不增不減,是故空中無色,無受、想、行、識;無眼、耳、鼻、舌、身、意;無色、聲、香、味、觸、法;無眼界,乃至無意識界;無無明,亦無無明盡;乃至無老死,亦無老死盡。無苦、集、滅、道,無智亦無得,以無所得故,菩提薩埵。

蒼井細說
依般若波羅蜜多故,心無罣礙,無罣礙故,無有恐怖,遠離顛倒夢想,究竟涅槃。

北原多波子
凌晨兩點見到呢d字,感覺.......

蒼井細說
清新le

蒼井細說
齋要最尾兩句

北原多波子
配合埋木結他back ground就good fit

蒼井細說
心無罣礙,無罣礙故,無有恐怖,遠離顛倒夢想,究竟涅槃

蒼井細說
sorry係四句

北原多波子
...係五句喎.............

北原多波子
你要涅槃喇

蒼井細說
http://file.buda.idv.tw/music/XJ45.mp3

蒼井細說
木結他 ar na!

No comments: