Monday, November 24, 2008

dear ibankers

一.
地獄式做工,加生日會,加去飲,整個星期都吃得太飽,整個星期都迷糊。想讀書時總去了打機,想打機時我又不知覺的睡去了,要睡的時間我反而醒著。亂。到底,我(們)有幾多時候,能夠說做就真去做。

二.
中學同學晚間小聚,兩個都是英國讀營養回來的。現在一個是半PT,一個賣藥。兩個都曾經令我有唔想再同佢地講野的衝動,但最後還是繼續一起喫煙吃飯的。賣藥的最近有麻煩,因為新男友住在屋村。爸媽不喜歡,其他朋友問你唔嫌佢local。她問我,她是否錯了。我問,他是不是一個好人。她說是。我說一點都沒錯。她問為何其他人會這樣。我其實想說唔係下嘛。但還是簡略提出了norm does not mean it's normal or rational or righteous的想法。不過還是加了句,那些他們都沒錯。但我個人質疑,像他們那般生活,可以有多快樂。最後她說,她曾經都那樣。別人有什麼,就覺得自己要有什麼。於是跟過每個weekend都帶她去wakeboard的人,未夠三十歲就架BMW的人,但發覺自己總是不太快樂。說下去就是,好彩我唔係做ibank,好彩佢唔係做ibank,好彩半PT都唔係做ibank。

三.
why ibank?是咁的。問她唔嫌佢local咩那個她,本來是她由細玩到大的好朋友,但年前入了Merrill Lynch,整個人就變了,變得會嫌人local。最大問題是,其實誰不是local... 說起來都怕。我見過另一個,都是ibank的,食一餐飯,八成時間在鬧個市唔好,個環境唔好。第一,請問,點解個市會唔好先。(做人唔該有D廉恥) 第二,個市好時,你班人就最好,個市唔好時,點數都不是你們最差。為什麼,你們是應該特別好的嗎。(而你們其實都已經比較好的了,仲嘈) 那些遊戲,好多人都可以入去玩,但實際有幾多人識玩,和有幾多人玩得掂。玩得掂,也許你都能在不斷的買和賣之間貢獻一下社會。要不,怎麼買怎麼賣還都不是一個自以為事是的凡人。

四.
最後,故事教訓係,唔係唔好做ibank,而係無人係天生特別應該比別人好。

五.
葡萄撚?!我係同時亦唔係。道不同,作為唔點再算係朋友,我唔想浪費時間聽優秀既你既廢話。我葡只葡萄,越有條件的人,總係越唔撚識做人。

4 comments:

Anonymous said...

做自己認為快樂的事,而咁啱些事都不是本土社會的norm的話,的確會惹來很多閒人的審判;雖然只是閒人,但審判夠多的話也令人很氣餒!但一旦轉做norm的事的時候,就更加氣餒!最後,兩邊不是人

Son Lee said...

骨氣煉成花瓣 比霓虹燦爛 < [民間傳奇] by 林夕
好歌, 聽完應該發覺總有一邊係人

Anonymous said...

邊算葡萄撚呀! 講真,個市好佢地就風騷,個市唔好個個都有自己大條道理,其實都係買賣空氣咋喎! 我覺得人生真係唔好咁虛無啦,搵好多錢都唔等於佢條命值錢D!
好在,我地都係風中小(勁)草,活在貧窮線以下都學人懶有生活品味,so good! gagagaga!

Son Lee said...

風中小勁草 wagagaga yes we are