Sunday, June 11, 2006

nostalgic

這是非常 nostalgic 的一天。

因為陳奕迅一首<一>,我決意無論多昂貴,也要買回《天佑愛人》。我曾經擁有《天佑愛人》,但碟卻已經不在我手,只剩吉盒一個。原因不消提,大概每個戀人都有同樣經歷。當大家的焦點都在<如果這一秒鐘你跟我講你不愛我>及<第五個現代化>的時候,其實我覺得<一>比任何一隻歌都更滄海遺珠(雖然<眼眉調>也很好)。九九年覺得“這都市經已夠糟 糟不過早報的插圖 誰要扮憤怒”最入心,今年再聽,發覺“這都市經已夠好 好不過股票升兩毫”更入骨。

在188的二手店找到了,完整的要$148,沒有紙盒的承惠$88。紙盒我有,所以$88就可以了。

神奇的事來了,二手店,有二手CD、VCD、DVD及唱片,和小量的LD。我個人又八掛,又鍾意洗埋晒D無謂錢,所以我雖有唱盤(及後醒起唱盤其實早給送走了)、DVD/VCD player及CD player,我卻走去揭那堆LD,因為我就是沒有LD player。一揭,死伙,周生!再細看,好彩,《西遊記》上下集一套只售$18元正。想當年新藝城開倉,我買的《英雄本色》單碟也要$50!還有《百變星君》,但此片可以不理。打蛇隨棍上,再問有沒有《迴魂夜》?有!$1XX...老細見我猶豫,解釋說VCD都炒至$2XX(我夠知喇),LD質素好過起格VCD,其實很抵買。我皺眉,老細終於識穿我:你有無LD player先?我見你要《西遊記》,以為你有呀,係呀,睇就好抵買,要黎儲就嘛嘛喇...0甘我下星期去鴨寮買返個LD player 0羅。

各位小朋友,你地見過LD未?
文物0黎,要學識好好保存,冇LD就冇VCD同DVD架喇知嘛。

No comments: