Friday, January 06, 2006

如果下次HOMPY有人除褲, 佢地又會唔會除褲哩?

本來,我有另外一事要寫。

但,今早,我在一個地方,見到鬼。所以要先寫這個。那東西,上個月廿三號就已經在我們的版面裡死掉。死掉了的東西再出現,不是鬼的話哪會是什麼?

年 頭年尾,回顧展望這些事本來何等平常。但,用字"相似"唔等如你cap到個tone,cap唔到個tone其實好難做架。做到個tone其實都唔係好事, 我地哩度d人全部癲癲地架,如果你地本身d人都同我地一樣癲就OK0羅。如果你地係正常人就咪夾硬0黎喇,都辛苦0架我知!

唔知你地係咪同我地一樣癲哩?如果下次HOMPY landing有系管(當然係牛肉唔係我)除褲,佢地又會唔會有個系管出0黎除褲哩?我好想知呀~

No comments: