Thursday, May 20, 2010

要成為一個有人送野俾我試的工人

早前寫過,身邊幾為朋友都快要當媽媽了。雖說孩子還有半年多才出來,現在都也免不了的開始張羅一番。要陪月?唔要陪月?陪月要過夜?唔要過夜?啊,長遠計還是要位家務助理好。
對,家務助理,外籍的,一般叫她們做工人。

工人,聽下去沒甚麼,但你我心知肚明是怎樣一回事。有說,港女喜當男人做工人。又,尋常百姓家媽媽,偶有家務繁重,面對一眾仔女老公唔願郁時,亦會爆出一堆你當我工人呀之類的對白。總之,就算你唔認,你其實都知道,工人一詞,屬貶義。

好了,當現今細路飯來都差點唔願張口,擺出一派大帝般大地在我腳下的老積樣時,還要讓他/她三歲就學識當另一個人做工人,以後的事我不敢想像。工人,其實,你我誰不是工人。你當老闆的嘛,又是否代表你不用serve人。不要打算用四千有找的月薪,去買一個幫助你的人的尊嚴,亦不要讓你自己的尊嚴,以一個只夠你養仔女老婆買車供樓吃喝玩樂的金額賣出去。尊嚴的單位不是$,用$來換,會蝕的。

好彩的是,我認識的媽媽,都是great mom。她們稱她們做姐姐或Auntie。咁咪幾好。哩D先係身教。

係係係,我知,寫哩D是唔會有PR送野俾我試的。接下來的日子,會盡量走回資本主義路線,直至有人送野俾我試用,或請我去blogger gathering。

3 comments:

zoe said...

丫你又咁都可以包返呢個作結,無得輸啦。
推!

南方舞廳 said...

我非常之咁支持你呢!

Son Lee said...

有本港知名bloggers支持我巧滾動哩!
你地認證左你個微博未?!知名blogger 0既微博要認證的!