Thursday, November 23, 2006

Do Some Xmas Photo Shopping

135 Back for Holga
日前經過 Time Square City Super,赫然發展當日我在涉谷話買又冇買 Polga Logo Tote Bag,於是立即付錢,爛鬼布袋成為九十。為何冇喇喇會有 Polga Tote Bag 賣哩?因為他們入了新的 Holga 貨,包括:

1. 135 Back for Holga
2. Holga FN + 135 Back 套裝
3. Holga Filter Set, adaptor included

photos fromhttp://www.cdf.jp

除 Filter Set 外,其他暫時都只得 City Super 有售。

顧 名思義,你買了 135 Back,你的 Holga 就可以用普通周圍買得到的菲林,無論買或沖,都比 120 方便得多,安裝此 Back 亦十分簡單。加上 135 ISO 的選擇多,能補 Holga 爛鬼膠鏡得光圈 F8 的不足。問題是,話明係爛鬼膠鏡,用大底時質素尚且可,用細一大截的 135 ,會否只拍得到一團光?(記住,上面那張是sample 而以)anyway.... 佢地都唔怕面皮厚,於 Back 上大大隻字寫著 "KING OF TOY CAMERA"。單 Back 索價 $280,跟機套裝賣 $450,Toy Cam哩個價錢,值唔值就見人見智,不過個人覺得封佢為 "KING OF 膠 CAMERA" 0岩D。

Another 膠 thing 係個 Filter Set。七/八塊顏色慮光片,加三個 Effect Filter...又要你 $420...不過留意,Holga 本身光圈已經夠細,再加 Filter,你預得返 F11 好了...


Time Zone Zero REBORN


當大家四圍撲已停產兼過期的 SX70 之時,有人搞左個 SX70 Blend 出來。實際上 ISO 仍然係唔 match SX70 的 640,但佢 default 在菲林夾上加上了 ND Filter,所以不用在鏡頭前加 ND,目暴 光一樣準確。佢仲 Claim 自己有 "Special blend-chemistry for unique and pro-quality colour management." 我又即管買兩盒試下佢。


Polaroid 600 SE

真正王道在此。 Unsaleable.com 最近有 Full Pack 出售,Free Shipping 索價 450 Euro。
傻豬,梗係唔會幫襯你喇~




No comments: