Friday, November 02, 2007

對白寫作訓練之神化劇場

那一夜,我在睡夢中遇見滿天神佛。

我:我好睏,請問我們可否終止對話。

神:因何你會如此的睏?

我:因為我只是人,你不是人,你總不能瞭解。

神:我也曾經是一個人。我必先要經過為人的階段,方能成為神。

我:你是人,哪是多久以前的事?

神:我...不記得。

我:HUH...那所以你其實都已經不記得人是怎麼做的。

神:Um....其實大約是三千年前左右的事吧...

我:所有的神都總在自圓其說。

神:這是我的權利。

我:三千年前的人可能不會睏,但這個比你遲來三前年的我又facebook又msn又wii又哩又嘮,沒辦法不睏,我要去訓,求主垂憐,excuse me.

神:Aaaa...你說睏說了這麼久,還不是在跟我傾計,幹嗎現在走...

我:請你放.過.我.喇.

神:其實你若真的要走,大可立即轉身走,為何要得我同意?

我:因為你係神丫嘛大哥,搞得你唔鍾意,一間一個唔覺意整一整我我點呀?!?年頭去車公如果我求支下簽我驚成年架老細!

神:車公個簽筒唔係我管轄範圍之內。

我:Y----I----U!

神:我而家有兩樣野你揀。

我:我揀去訓。

神:兩樣都好過去訓。

我:邊有0甘大隻蛤LA隨街跳。

神:街冇,發夢有。

我:即管講黎聽下。

神:你唔係眼訓0羊?

我:而家未。

神:不知所謂。

我:這是我的權利。是你俾我的權利。

神:我幾時有俾過哩D你?!

我:點呀有0羊揀?

神:兩樣你可以揀其中一樣,跟你一世。一:事業有成,才俊0甘樣。注意,唔係發達果種,齋發達係虛浮的係膚淺的。如今哩一種,係踏實的係有內函的。

我:我明白,因為我都係一個討厭膚淺0既人。

神:我雖然好想,但我唔會妖你。

我:這是你的義務。

神:anyways...二:一個女人,一個你最鍾意0既女人。話明跟你一世,0甘當然你點對佢佢都唔會走喇,不過你對佢唔好佢會煩爆你囉。

我:煩係可以好得人驚架boh...

神:係架,到時你點甩都將唔會甩到。

我:...

神:記住,兩樣野唔係mutually exclusive,即係唔係你揀事業有成就冇女人,揀女人就一世做唔到才俊,只係揀左一樣另一樣就冇guarantee,要靠自己。

我:Um.......

神:好難揀0羊?

我:當然,兩樣都係好,有是但一樣都好,只係0向哩個二揀一situation,兩樣野都變左有opportunity cost,喂,0甘我好難做囉...加上,如果我揀事業有成,他日我成為材俊之時,俾個女人知道我今晚有哩個選擇,我真係走佬都唔掂!但如果我揀女人,我又唔想佢同我捱囉...

神:妖,都唔知你班人研發埋晒哩D仆街measurement黎為乜,op 0羊 portunity cost jack?你睇,咪搞到你有得揀都你揀唔到囉...

我:我唔係揀唔到...係未揀到je...

神:妖,幽悠寡斷!

我:0甘我都係怕個女人唔開心je,先諗0甘耐je,大佬你知唔知乜野係愛情呀!

神:我點會唔知乜野係愛,我愛你們就如我愛天父一樣。

我:Diu!你果D係大愛呀嘛,我唔係講哩D呀,我講緊愛情呀,你冇架,你冇得有架,愛情係0甘架,又怕俾得唔夠又怕LOH得唔夠呀,哩D先係愛情呀DIU!

佛:你可知你係唔可以diu神的。

我:妖,0甘佢本來夠唔妖得我咪又妖左...

佛:我聽唔到。

我:搞銀...

佛:注意,你可知車公係我管轄範圍之內。

我:OK! Fine!

佛:你可知...

我:喂咪住,車公唔係佛家架woh!

佛:你可知諸法因緣生,諸法因緣滅。萬物皆不離緣起性空之法...

我:OK... Fine...

神:係要將D野講到0甘佢先收口...十戒果D寫得清楚明白佢就藐。

佛:人性矣。

我:嗡嘛呢唄咪吽

佛:我唔係鬼,你唸六字大明咒係無用的。

我:點知jack,我見過假架嘛...

佛:你可知有得你揀已經係Bonus來?

我:發夢je,又唔係真,咪由我囉。

佛:若然此情此景非夢中,你可會揀得落手?

我:人生在世何嘗唔係一場夢呢。色不異空,空不典色;色即是空,空即是色;受、想、行、識,亦復如是。

佛:你知就好。

我:係係係...無眼界,乃至無意識界。無無明,亦無無明盡;乃至無老死,亦無老死盡。無苦、集、滅、道。無智亦無得,以無所得故,菩提薩埵。依般若波羅蜜多故,心無罣礙;無罣礙故,無有恐怖,遠離顛倒夢想,究竟涅槃。

佛:係囉。可你仍未脫塵世,就唔該你好好地諗下你要點做。

我:我們製造體溫 沒理會過地暗天昏 感情有事偏不敢去問 三十四度高溫 長留禁室內尋蜜運 沒冷氣 怎接近 纏綿時不會問 誰人的責任 明知冷卻也都貪癡 能親熱便無大件事 明知彼此 各取所需 其實在對峙 明知瘡疤 貼滿膠紙 留戀現狀 逼不得已 明明可攤開作出協議 怕失去所依明明知終需出事 並未降溫出於自私...

佛:你唱乜?

神:陳奕迅,熱島小夜曲。

佛:...side cut黎woh,0甘你都知?!

神:我是全知、全能的...

佛:似乎...有矛盾...

我:算喇我兩樣都唔要。橫掂都係假0既。

佛:你唔揀並唔係因為你看破生死色相,知無常苦...




然後我醒來,無可選擇地,起身,返工。

No comments: